Spørsmål og svar
| Hvor er billetten min? |
| Billetten din har du fått på epost når du bestilte den. Opprettet du konto når du kjøpte billett så kan du logge inn og finne den igjen her. |
| Kan jeg få refundert billetten min? |
| Dinbillett refunderer ikke billetter. Vi selger for for en arrangør av et arrangement. Det er derfor viktig at du forsikrer deg om at du har valgt riktige billetter før du kjøper . Kjøpte billetter refunderes kun ved avlyst arrangement. Det er ikke angrerett ved kjøp av billetter. |
| Arrangementet er avlyst, hva gjør jeg? |
| Arrangører forbeholder seg retten til å kunne avlyse eller flytte et arrangement. Ved avlyst arrangement refunderes billetten kun etter arrangørens bestemmelser, men ikke senere enn 60 dager etter arrangements dato. Billett avgifter refunderes ikke. Hvis arrangementer blir avlyst eller flyttet, refunderer vi kun etter arrangørens bestemmelser. Hvis arrangementet blir flyttet så er fortsatt billetten gyldig kan benyttes. |
